.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین اخبار از سفر آخر احمدی نژاد به نیویورک / ویزای سفر هنوز آماده نیست
آخرین اخبار از سفر آخر احمدی نژاد به نیویورک / ویزای سفر هنوز آماده نیست

شمال نیوز: محمود احمدی نژاد برخلاف رویه و سیاق روسای جمهور قبل از خود، در تمام نشست های مجمع عمومی سازمان ملل متحد از سال 84 تاکنون شرکت کرده است.

وی امسال نیز اعلام کرده است که برای هشتمین بار بنا دارد در شصت و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل شرکت کند.
سخنرانی ها و مواضع سران و نمایندگان کشورها در شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران، گواه آن است که اصلی ترین محور سخنرانی ها و مواضع دکتر احمدی نژاد در جریان هفت بار حضور وی در مجامع عمومی سازمان ملل، امروز دیگر در آستانه فراگیری در عرصه بین المللی است و اگرچه این سخنان همواره حرف دل همه ملت های تحت ستم بوده، اما حالا دیگر همه ملت ها جسارت طرح و مطالبه آن را یافته اند.

در سال های پیش دولت آمریکا صدور ویزای اعضای هیات ایرانی را با موانعی مواجه کرده بود و با ایجاد وقفه برای صدور ویزا به روزهای آخر ماقبل سفر، برای برخی اعضای هیات نیز ویزا صادر نمی کرد اما امسال در حالی که مدیرکل امور بین الملل دفتر رییس جمهور زمان سفر دکتر احمدی نژاد به نیویورک را 31 شهریور اعلام کرده است، از معاونت تشریفات ریاست جمهوری خبر می رسد که هنوز ویزای هیچ یک از اعضای هیات ایرانی صادر نشده است.
این در حالی است که به روال چنین سفرهایی، باید هیات پیش رو، حداقل یک هفته قبل از سفر اعضای اصلی هیات به محل عزیمت کرده و مقدمات سفر را فراهم کنند اما هنوز ویزای این افراد نیز به ایران نرسیده است.

از سوی دیگر بر اساس برخی اخبار، عزیمت اعضای خانواده برخی مقامات دولتی که نقطه اوج آن در سفر اخیر رییس جمهور به مکه مشاهده شد، در این سفر نیز به چشم می خورد و شنیده شده یکی از نزدیکان دولت، حتی مادر همسر خود را در این سفر همراه سایر اعضای خانواده خود که سال قبل نیز وی را در این سفر همراهی می کردند، به نیویورک خواهد برد.

به گزارش بولتن نیوز، آقای احمدی نژاد در این زمینه در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره حضور اعضای خانواده وی در سفر سال گذشته به نیویورک گفته بود اعضای خانواده وی از سفر به ویژه به همراه خود رییس جمهور محروم هستند و لذا خیلی عجیب نیست اگر در سفر به نیویورک او را همراهی کنند. در نتیجه می توان انتظار داشت که امسال نیز مسئولان و مقامات ارشد دولت بخصوص در سال آخر، به طور اساسی از خجالت خانواده خود در بیایند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

م---ن 28 شهريور 1391
بنده خدا 7الی 8 سالی را روز وشب وبهار وپائیز عید نوروز تعطیلی تابستان نداشت هر شب با هماهنکی انتظامات منزل 11الی 12 شب با مردم ملاقات حضوری داشت سفر به امریکا هرکی میره برید دنبال اونائی که میلیارد میلیارد پول بیت المال را بالا کشیدن و می کشندن وحالا هم به کمک مجلس و قوه قصایه دست این بنده خدا را گذاشتن توی حنا که شما هم بنوعی طرفدار آنها هستیداو رابند کردید که چرا خانم خود رابا خود دریک سفر پنج روزه به امریکا میبرد واین درحالی است که ریاست مص ... در سفرهای داخلی و خارجی امپراطور وار وامیر ارسلان وار با قشون وار باب واکناف مسافرت میکنند وشما میدانید هیچی نمی گویید چرا من نمیدانم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.792 seconds.